![]() |
Wstęp
Podstawą istnienia firmy jest sprzedaż produktów lub usług, a jednym z najistotniejszych działań wsparcia działu sprzedaży są działania marketingowe. W większości firm, bez względu na wielkość, są one ignorowane i nie przywiązuje się do nich takiego znaczenia, na jakie zasługują. W każdej firmie zakres działań jest uzależniony od budżetu, potrzeb oraz wizji Zarządu. Często działania marketingowe nie są doceniane i w czasach kryzysu budżet marketingowy jest redukowany w pierwszej kolejności.
Niewiele firm korzysta z usług profesjonalnych agencji uważając, że dział marketingu jest wystarczający. Natomiast największe światowe firmy jak P&G, NIKE czy Unilever, sprzedający swoje towary, poświęcają temu największą uwagę, a marketing w ich przypadku odgrywa kluczową rolę. Klub Dyrektorów marketingu, skupiający ekspertów w tej dziedzinie postanowił przybliżyć Państwu mechanizmy działań marketingowych oraz pokazać aktualne możliwości w obszarach zarządzania polityką marketingową w przedsiębiorstwie. Postaramy się przybliżyć problematykę i pokazać jak bezpiecznie radzić sobie w nietypowych sytuacjach.
Specjalnie przygotowany program obejmuje sesje poradnicze prowadzone przez ekspertów, ilustrowane konkretnymi przykładami i warsztaty prowadzone przez doświadczonych doradców z wieloletnią praktyką marketingową.
Temat prowadzonych sympozjów ściśle nawiązuje do założeń Klubu Dyrektorów Marketingu, którego celem jest działalność publiczna na rzecz budowania, promowania i propagowania wysokich standardów marketingu i reklamy w Polsce.
Sympozjum kierowane jest w głównej mierze do pracowników działów marketingu na wszystkich szczeblach. Paneliści podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w realizacji skutecznych działań marketingowych oraz wezmą udział w wolnej dyskusji wspólnie z uczestnikami.
Planowane sympozja w ramach Marketing & Sprzedaż Roadshow:
Podstawą istnienia firmy jest sprzedaż produktów lub usług, a jednym z najistotniejszych działań wsparcia działu sprzedaży są działania marketingowe. W większości firm, bez względu na wielkość, są one ignorowane i nie przywiązuje się do nich takiego znaczenia, na jakie zasługują. W każdej firmie zakres działań jest uzależniony od budżetu, potrzeb oraz wizji Zarządu. Często działania marketingowe nie są doceniane i w czasach kryzysu budżet marketingowy jest redukowany w pierwszej kolejności.
Niewiele firm korzysta z usług profesjonalnych agencji uważając, że dział marketingu jest wystarczający. Natomiast największe światowe firmy jak P&G, NIKE czy Unilever, sprzedający swoje towary, poświęcają temu największą uwagę, a marketing w ich przypadku odgrywa kluczową rolę. Klub Dyrektorów marketingu, skupiający ekspertów w tej dziedzinie postanowił przybliżyć Państwu mechanizmy działań marketingowych oraz pokazać aktualne możliwości w obszarach zarządzania polityką marketingową w przedsiębiorstwie. Postaramy się przybliżyć problematykę i pokazać jak bezpiecznie radzić sobie w nietypowych sytuacjach.
Specjalnie przygotowany program obejmuje sesje poradnicze prowadzone przez ekspertów, ilustrowane konkretnymi przykładami i warsztaty prowadzone przez doświadczonych doradców z wieloletnią praktyką marketingową.
Temat prowadzonych sympozjów ściśle nawiązuje do założeń Klubu Dyrektorów Marketingu, którego celem jest działalność publiczna na rzecz budowania, promowania i propagowania wysokich standardów marketingu i reklamy w Polsce.
Sympozjum kierowane jest w głównej mierze do pracowników działów marketingu na wszystkich szczeblach. Paneliści podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w realizacji skutecznych działań marketingowych oraz wezmą udział w wolnej dyskusji wspólnie z uczestnikami.
Planowane sympozja w ramach Marketing & Sprzedaż Roadshow:
- Łódź,
- Olsztyn,
- Lublin,
- Poznań,
- Katowice,
- Wrocław,
- Trójmiasto,
- Szczecin,
- Bydgoszcz,
- Tychy,
- Rzeszów,
- Warszawa.
|
|
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone. |