Marketing Sportu

Temat: Marketing sportu / piłka siatkowa

Miejsce: Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie (Centrum Olimpijskie, PKOl, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4)

Polska siatkówka jako marka. Spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu z cyklu Marketing Sportu.

Kolejne spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu, poruszające temat marketingu piłki siatkowej, odbyło się w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie, reprezentowanym przez Dyrektora, Pana Tomasza Jagodzińskiego.

Spotkanie rozpoczął jeden z panelistów, Pan Marcin Burdach, Dyrektor Gastronomii i Sponsoringu Carlsberg Polska przedstawiając korzyści płynące dla marki Okocim ze sponsoringu piłki siatkowej na poziomie reprezentacyjnym.

Ożywiona dyskusja trwała ponad dwie godziny. Wzięli w niej udział niemal wszyscy z około 30 uczestniczących osób. Pośród najbardziej zaangażowanych byli Justyna Michoń, Dyrektor Marketingu Eurolot, Piotr Makowski, Dyrektor AA Drink Polska, Ewa Rzeczkowska, PR Manager Deloitte Polska, Tomasz Koprowski, Dyrektor Marketingu PGE Skra Bełchtów, Ireneusz Kutyła, Dyrektor Marketingu PKOl oraz Małgorzata Ciszewska, Kierownik Marketingu Lotos Trefl Gdańsk.

Generalny wniosek płynący ze spotkania - siatkówka jest dobrą marką z pozytywnym wizerunkiem przynoszącym sponsorom wiele korzyści, zarówno na szczeblu reprezentacji jak i ze sponsoringu klubów. Wizerunek ten zawdzięcza w głównej mierze dzięki długofalowym, profesjonalnie prowadzonym działaniom promocyjno-marketingowym przez PZS oraz Polkomtel S.A. Prace powinny być kontynuowane, aby utrzymać osiągnięty rezultat.

Zapraszamy do obejrzenia relacji, która została wyemitowana w TVP Warszawa: www.tvp.pl/warszawa. Relacja zdjęciowa ze spotkania znajduje się na naszym profilu na Facebooku.
Temat: Marketing sportu / piłka nożna

Miejsce: Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie (Centrum Olimpijskie, PKOl, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4)

W poniedziałek, 11 lutego odbyło się spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu z cyklu Marketing Sportu, którego tematem przewodnim była piłka nożna. Spotkanie w formie otwartej dyskusji poprowadził Roman Fedorczuk, Prezes ABK Sport, Tomasz Jagodziński, Dyrektor Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie oraz Mariusz Kiepas, Dyrektor Generalny UEFA EURO 2012 Coca-Cola Poland Services.

Podczas spotkania poruszone zostało wiele aspektów związanych z promocją piłki nożnej w Polsce, m.in. potrzebę spójnej strategii, zaangażowanie i współpraca instytucji prywatnych i państwowych, marketing klubowy w regionach, zarówno na szczeblu najniższym jak i ekstraklasy oraz wiele innych ciekawych zjawisk w polskiej piłce nożnej.

Zapraszamy do obejrzenia relacji, która została wyemitowana w TVP Warszawa: www.tvp.pl/warszawa.

Po spotkaniu KDM odbyło się oficjalne ogłoszenie wyników i wręczenie nagród edycji 2012 The CHAMP Awards - polskie kampanie sportowe. Więcej na www.thechamp.pl.
Organizator
ABK Grupa ABK Sport
Partnerzy
Kompania Piwowarska
Muzeum Sportu i Turystyki
BiznasPolska.pl
Świat Elit
Klub Dyrektorów Marketingu został utworzony na bazie konkursu „Idea Awards”. W pierwszej kolejności zaproszenie do udziału zostało wysłane do jurorów konkursu oraz osób związanych z szeroko pojętym marketingiem.

KDM to nieformalna organizacja skupiająca osoby pracujące w działach marketingu wiodących przedsiębiorstw, zajmujących kluczowe stanowiska Dyrektorów Marketingu, Komunikacji Marketingowej, PR, Eventów i innych związanych z całokształtem działalności promocji i reklamy. Celem klubu jest skupienie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych, wymiana myśli, wiadomości, poznanie nowych osób, samokształcenie itp. Członkowie klubu nie wypełniają ankiet, nie ponoszą opłat członkowskich, nie mają obowiązków statutowych lecz znajdują się w elitarnym gronie osób kształtującym polską politykę reklamową i marketingową. Każdy wnosi do klubu swoją wiedzę i doświadczenia, którym jest gotów podzielić się z innymi.

Spotkania w ramach Klubu odbywają się cyklicznie, podczas których organizowane są wystąpienia wybranych osób na ustalone tematy kolejnych spotkań oraz prowadzona jest dyskusja pomiędzy uczestnikami.
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.